Investiční zlato
Kopřivnice
Zlaté cihly i pro malé investory.
Jednoduchý a spolehlivý nákup.
CENÍK MINCÍ CENÍK SLITKŮ
Město Kopřivnice zatím nemá naše přímé obchodní zastoupení. Investiční zlato a investiční stříbro za nejvýhodnějsí ceny na českém trhu, můžete zakoupit v naší nejbližší kamenné prodejně, nebo vám jej diskrétně doručíme na vaši adresu.
Na prodej investičního zlata se specializujeme od roku 2004. Co to je investiční zlato? Je to zlato nejvyšší ryzosti /24 karátů/ ve formě mincí a slitků, které si kupující u nás pořizuje a odnáší. Nejedná se tedy o nějaké obchody na burze, nebo dokonce tzv. "spoření" do zlata.
Preferujte vždy fyzické vlastnictví zlata. Pouze to investiční zlato, které máte ve svém trezoru je bezpečnou investicí. A navíc je osvobozeno od DPH!
Koprivnice
Kopřivnice (německy Nesselsdorf) je město v okrese Nový Jičín v Moravskoslezském kraji.
Žije zde přibližně 22 tisíc obyvatel.
První stopy osídlení místa, na kterém později vyrostla současná průmyslová Kopřivnice, nacházíme již v době bronzové. Zcela spolehlivě je prokázána existence sídliště lidu lužických popelnicových polí ze sklonku pozdní doby bronzové (asi 9. stol. před. n. l.) u tzv. Šutyrovy studánky na svahu Červeného kamene. Výzkum zde prokázal přítomnost nejen sídliště lidu popelnicových polí z rozhraní doby bronzové a železné (1200 – 1000 před n. l.), ale i přítomnost keltské osady laténského období z 2. století před n. l.
Válečnému běsnění neušla ani Kopřivnice. Již 5. října 1621 přepadli obec vzbouření Valaši. V pozdějších letech 1626 – 27 trpěla za dánského vpádu. Jen válečné operace Švédů vyvrcholily v letech 1642 a 1645. Roku 1850 založil novou továrnu Ignác Schustala. Jednalo se o výrobu kočárů a bryček, jejichž produkci zahájil na fojtství. Velká etapa výstavby kočárovky byla zahájena v letech 1860 – 1862. Její rozvoj byl ukončen v roce 1873. Další vývoj byl již spojen s výrobou železničních vagonů. Rozvoj Kopřivnice díky této bouřlivé industrializaci dosahuje svého vrcholu. V roce 1919 byly prováděny jízdní zkoušky s vozy typu U ve Vysokých Tatrách. Místní horalé přirovnávají tyto vozy k Tatrám. Název se uchytil. Již v březnu 1919 opouštějí závod první vozy s názvem Tatra. Úspěchy automobilů Tatra rozšířily věhlas značky po celém světě. Roku 1948 byla povýšena na město.
Ve městě sídlí automobilka Tatra.
Mezi historické památky a turistické zajímavosti města Kopřivnice se řadí: zřícenina hradu Šostýn, rozhledna Bílá hora, Raškova vyhlídka, Lašské muzeum v Šustalově vile, Technické muzeum Tatra, muzeum Fojtství, kostel sv. Bartoloměje a keltské sídliště Šutyrova studánka.
Rozhledna Bílá hora připomíná symbol struktury DNA, tzv. spirálu života. Nejstarší dochovanou stavbou v Kopřivnici je budova s čp. 1 (muzeum Fojtství). Staré fojtství, které stálo na místě dnešního, se poprvé připomíná roku 1576. V roce 1789 byla původní dřevěná stavba zbourána a Jakubem Šustalou vystavěno fojtství zděné. Největší stavební úpravy byly provedeny v letech 1985-90 firmou TATRA. Od roku 2005 patří Fojtství městu Kopřivnice, které za přispění fondu ze SROPu nechalo provést stávající expozice. Můžete nahlédnout do života lidí v minulosti, seznámit se s lidovými zvyky a tradicemi. Poznáte, jak cestovali naši předkové.
Mezi významné osobnosti patří: atlet a olympijský vítěz Emil Zátopek nebo manželka prezidenta Klementa Gottwalda, Marta Gottwaldová.
Město Kopřivnice
Žije zde přibližně 22 tisíc obyvatel.
První stopy osídlení místa, na kterém později vyrostla současná průmyslová Kopřivnice, nacházíme již v době bronzové. Zcela spolehlivě je prokázána existence sídliště lidu lužických popelnicových polí ze sklonku pozdní doby bronzové (asi 9. stol. před. n. l.) u tzv. Šutyrovy studánky na svahu Červeného kamene. Výzkum zde prokázal přítomnost nejen sídliště lidu popelnicových polí z rozhraní doby bronzové a železné (1200 – 1000 před n. l.), ale i přítomnost keltské osady laténského období z 2. století před n. l.
Válečnému běsnění neušla ani Kopřivnice. Již 5. října 1621 přepadli obec vzbouření Valaši. V pozdějších letech 1626 – 27 trpěla za dánského vpádu. Jen válečné operace Švédů vyvrcholily v letech 1642 a 1645. Roku 1850 založil novou továrnu Ignác Schustala. Jednalo se o výrobu kočárů a bryček, jejichž produkci zahájil na fojtství. Velká etapa výstavby kočárovky byla zahájena v letech 1860 – 1862. Její rozvoj byl ukončen v roce 1873. Další vývoj byl již spojen s výrobou železničních vagonů. Rozvoj Kopřivnice díky této bouřlivé industrializaci dosahuje svého vrcholu. V roce 1919 byly prováděny jízdní zkoušky s vozy typu U ve Vysokých Tatrách. Místní horalé přirovnávají tyto vozy k Tatrám. Název se uchytil. Již v březnu 1919 opouštějí závod první vozy s názvem Tatra. Úspěchy automobilů Tatra rozšířily věhlas značky po celém světě. Roku 1948 byla povýšena na město.
Ve městě sídlí automobilka Tatra.
Mezi historické památky a turistické zajímavosti města Kopřivnice se řadí: zřícenina hradu Šostýn, rozhledna Bílá hora, Raškova vyhlídka, Lašské muzeum v Šustalově vile, Technické muzeum Tatra, muzeum Fojtství, kostel sv. Bartoloměje a keltské sídliště Šutyrova studánka.
Rozhledna Bílá hora připomíná symbol struktury DNA, tzv. spirálu života. Nejstarší dochovanou stavbou v Kopřivnici je budova s čp. 1 (muzeum Fojtství). Staré fojtství, které stálo na místě dnešního, se poprvé připomíná roku 1576. V roce 1789 byla původní dřevěná stavba zbourána a Jakubem Šustalou vystavěno fojtství zděné. Největší stavební úpravy byly provedeny v letech 1985-90 firmou TATRA. Od roku 2005 patří Fojtství městu Kopřivnice, které za přispění fondu ze SROPu nechalo provést stávající expozice. Můžete nahlédnout do života lidí v minulosti, seznámit se s lidovými zvyky a tradicemi. Poznáte, jak cestovali naši předkové.
Mezi významné osobnosti patří: atlet a olympijský vítěz Emil Zátopek nebo manželka prezidenta Klementa Gottwalda, Marta Gottwaldová.
Město Kopřivnice
INVESTIČNÍ ZLATÉ SLITKY ARGOR HERAEUS
Nabízíme slitky 1 gram, 2 gramy, 5 gramů, 10 gramů, 20 gramů, 1 Oz, 1 Oz Kinebar, 50 gramů, 100 gramů, 250 gramů, 500 gramů, 1 KgAktualizace ceny zlata: 18.11.2024 08:41